Klacht: Geen kaartjes – geen reactie

op 15 november 2016 over Giggo Tickets in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaarten voor concert gereserveerd en betaald (ruim €270,00!!). Vervolgens bericht ontvangen dat kaartjes pas 2 weken tot 1 dag(!!!!) voor aanvang concert zal worden verstuurd. Uiteraard hadden we hierdoor al een vermoeden dat we waren opgelicht.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail reageren ze ook niet. De duur betaalde kaartjes hebben we dus NOOIT ONTVANGEN. (concert hebben we helaas gemist).
Giggotickets staan ook op zwarte lijst van weetwaarjekoopt.nl dus OPLICHTERS zijn het.
Wij doen aangifte bij politie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug €275,00 voor kaartjes die ze NIET leverden.
Waarschuwing: koop niet bij Giggotickets, OPLICHTERS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giggo Tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giggo Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke2096