Klacht: Giant ease E2 2019 continue problemen

op 27 juni 2019 over Giant in de categorie Fietsmerken

Beste, mijn Giant elektrische fiets is inmiddels 2x terug geweest de afgelopen 2 maanden en weer heb ik een probleem nu met de accu. Ik ben gisteren met de fiets naar Helmond geweest en op de terugweg zet ik de fiets aan en de lichtjes op het display knipperen even en er brandt vervolgens 1 lichtje. Ik ben vanuit Helmond naar huis moeten fietsen zonder trapondersteuning en was kapot toen ik thuis was. De accu thuis weer opgeladen en het lampje was groen. Vervolgens de accu in de fiets en weer hetzelfde probleem. Ik wordt er gewoon chagrijnig van. Dit verwacht ik absoluut niet van een merk fiets. Hoe gaan we dit probleem oplossen dat ik ook met plezier gebruik kan maken van mijn fiets ?

Ik ben pas tevreden als ik zonder problemen gebruik kan maken van mijn fiets. Gaat dit niet opgelost worden eis ik andere fiets (desnoods een ander model) waar ik zonder problemen gebruik van kan maken !!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotusje