Klacht: [email protected]

[email protected] op 14 juli 2021 over GGD in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een maand probeer ik mijn vaccinatiegegevens te laten corrigeren door de GGD in mijnrivm. Bij beide vaccinaties staat dezelfde datum zodat de coronacheck app niet werkt. Ik word van het kastje (0800-5090) naar de muur (088-0031100) gestuurd, maar het enige wat ik hoor dat het allemaal zo moeilijk is en dat ze de datum niet handmatig kunnen aanpassen. Dat is erg vreemd, want het is wettelijk bepaald dat ik recht heb op aanpassen van mijn gegevens. De GGD overtreed liever de wet blijkbaar, want er is geen enkele mate van urgentie te bespeuren.

Gewenste Oplossing:

Als mijn gegevens binnen 5 dagen worden gecorrigeerd, zodat ik op vakantie kan.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GGD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GGD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]