Klacht: Gezichtsmasker

op 07 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een gezichtsmasker (aloe vera en jojoba olie) bij jullie gekocht, maar na het aanbrengen begon mijn huid al te gloeien. Ik heb het er af gehaald en op de plaats waar de zalf van het masker had gezeten was het helemaal rood en brandde mijn huid.
Ik heb net gelezen dat er meerdere mensen zijn met dese klacht, het lijkt mij dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik ben erg ontevreden over deze aankoop en het heeft eerder het tegenovergestelde opgelevert van de reden waarom je een gezichtsmasker aanbrengt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen zien dat hier iets mee gedaan wordt. Dit omdat ik nu een pijnlijke huid heb gekregen, omdat het (zo te lezen) vaker voorkomt en om het te voorkomen. Ik hoor graag uw reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 februari 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J.v.d.s