Klacht: Slechte kwaliteit producten en geen terugbetaling retourzending

Kruit77 op 26 augustus 2020 over Gewoonstijl in de categorie Meubelwinkels

Kort geleden een bijzettafel besteld waarvan de schroefdraad van een van de stangen stuk was. Uiteindelijk nieuwe stang ontvangen en toen bleek dat er een grote kier zat tussen blad en frame. Slecht advies van Gewoonstijl gekregen dat ik het metalen frame zelf moest gaan ombuigen. Ze reageren bijzonder traag en zeggen het altijd druk te hebben

Ik heb de bijzettafel retour gezonden tegen verzendkosten en mail gestuurd en kreeg daarna geen enkele bevestiging/reactie dat de tafel was ontvangen en dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Maar weer gebeld, hebben het uiteraard druk en reageren standaard binnen 2 weken. Hoe had ik dat moeten weten? Had de tafel ook niet op eigen initiatief mogen terugsturen, eerst hun reactie moeten krijgen. Met zo’n slechte en trage service blijf ik niet zitten met een waardeloze tafel!

Vergoeding van de verzendkosten en geld terug van de tafel. Betere service, sneller reageren en geen inferieure producten meer verkopen want de kwaliteit is slecht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gewoonstijl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gewoonstijl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruit77