Klacht: Gewonnen prijs niet uitgekeerd

op 16 mei 2020 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Voor de trekking van 10 mei jl werd mij automatisch via de e-mail mij 2 ( hele ) loten toegestuurd. 1 lot eindigende op 71. Hierop werd € 100,- gewonnen en het tweede lot eindigde op een 6. Hier viel € 5,- op.
De € 100,- werd op 12 mei overgemaakt. De € 5,- NIET. Op 13 mei heb ik contact gehad met uw klantenservice. Hij gaf aan dat de uitbetalingstermijn nog niet verstreken was en adviseerde mij om zaterdag nog eens te bellen als het bedrag dan nog niet overgemaakt was.
Zaterdag 16 mei nogmaals gebeld. Hierbij werd mij gemeld dat er een storing was geweest en dat de € 5 nog tegoed stond.
Aangegeven werd hoe ik dit op mijn rekening gestort kon krijgen.
Dit heb ik geprobeerd. Echter ging dit niet omdat ik meerdere enof ING rekeningen heb ( waaronder die van mijn vrouw en mij) ( 1 ING rekening waarop ik met 10 st.loten speel) hierdoor werd het account van mijn vrouw geblokkeerd, waardoor ik niet verder kan.
Weer gebeld met de Staatsloterij klantenservice.. voor de 3 keer voor €5,-!!
Dit gesprek verliep niet soepel.
Ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat van mij alles wordt verwacht terwijl normaliter de prijzen altijd netjes automatisch door de Staatsloterij wordt overgemaakt.
Aangezien de storing bij u is en u kunt zien dat er nog € 5,- uitbetaald moet worden ik mag verwachten dat u de uitbetaling in orde nu maakt.

Als u er voor zorgt dat de gewonnen prijs van € 5, zo spoedig mogelijk wordt bijgeschreven op mijn rekening ( eindigende op 901). Door de ingestoken tijd en telefoontjes is er tenslotte toch alniet meer van over.
En ik weer bij mijn account kan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]