Klacht: Gewonnen bedrag niet uitgekeerd gekregen !

op 28 december 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Op 1 oktober heb ik meegedaan met de trekking van de staatsloterij en een lot gekocht online. Hierop is een bedrag gevallen van 100,- Deze heb ik niet uitgekeerd gekregen. Ik heb ze benaderd met de foto van mijn lot, het gewonnen bedrag en dat ik het niet heb ontvangen. Ik heb ze een overzicht van mijn bank gestuurd van mijn ontvangen betalingen en gedane betalingen naar de staatsloterij ( kan heel makkelijk en overzichtelijk tegenwoordig). Ik kreeg als antwoord: het is overgemaakt. Ik heb de vraag aan mijn bank gesteld en zij verzochten mij om een EM code van de partij die het bedrag heeft overgemaakt (staat in hun omschrijving van de overmaking) op te vragen dan kan de bank namelijk makkelijk nagaan wat er met de transactie is gebeurd. Ze leveren nog een bewijs dat het bedrag is overgemaakt, nog een EMcode zodat de bank dit kan nagaan, nog enige moeite om het op te lossen. Tot nu toe 28 december 2017 Nog steeds het bedrag niet ontvangen.

Wanneer het bedrag dat ik gewonnen heb met mijn lot is overgemaakt.
Wanneer ik de EMcode heb ontvangen van de 'overmaking' zodat mijn bank kan nagaan wat er met de transactie dan is gebeurd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noord-Holland