Klacht: gewijzigde vluchttijden

op 11 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb via een voucher van het Kruidvat een verrassingsweekend geboekt. De tussenpersoon in deze is verrassingsweekend.nl en vliegmaatschappij Ryan Air. Mijn vluchttijden zijn plots gewijzigd van 13.00 uur naar 21.30 uur. Hierdoor komen wij pas om 23.00 uur aan op de luchthaven in de plaats van bestemming en zijn wij een volledige dag van onze drie dagen kwijt. Ik heb getracht een oplossing te vinden met Ryan Air via de online chat, maar omdat ik niet beschik over de juiste gegevens om door hun security check heen te komen daar ik niet rechtstreeks bij hen geboekt heb, willen ze mij niet helpen. Vlucht nummer, passagiers, data en tijden etc zijn niet voldoende.
Verrassingsweekend.nl verwijzen mij echt naar Ryan Air, maar daar kom ik dus niet verder. Kunnen jullie mij helpen?

Wanneer ik eerder die dag kan vertrekken, zodat ik ook niets iets heb aan mijn eerste dag van dit al zo korte weekend. We vertrekken nu vanaf Brussel, maar we willen ook best uitwijken naar luchthavens als Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamie1983