Klacht: Gewijzigde vluchttijden

op 25 april 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Klacht !!!! Wat een verschrikkelijke reisorganisatie. Ze misleiden clienten door fantastische reistijden te vermelden als je in januari boekt, maar vervolgens de reistijden wijzigt naar een onmogelijke tijd. Vooraf bel je en dan wordt er gesuggereerd dat de reistijden die staan vermeld aangehouden kunnen worden en dat het maar zelden gebeurd dat deze worden gewijzigd. Nu het is de tweede maal dat Corendon, u dus dit bij ons flikt. Bovendien is vroegboeken (in januari dit jaar) niet voordelig. Als we de reis nu zouden boeken komen we €170,- voordeliger uit zijn. Als je je ongenoegen aangeeft, telefonisch tot 2 x toe 15 minuten moeten wachten dan kun je niet eens je beklag doen. Een klacht indienen is niet mogelijk, bellen moet e-mail adres is niet beschikbaar. Er wordt totaal niet met ons meegedacht om een alternatief te vinden. Wellicht van de en vertrekplaats naar een ander bestemmingsplaats. Volgende reis wordt niet meer door ons geboekt bij Corendon met zijn misleidende info. We hadden net zo goed destijds voor de Turkse maatschappij kunnen kiezen, dan was de bagage gratis geweest en de vlucht goedkoper met dezelfde oncourante vliegtijden.

€170,- retour en wellicht alternatief vertrek aankomst plaats, gunstiger vertrek tijden. Reizen met bejaarde van 93 jaar met medische en lichamelijke beperkingen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gr-dupeerde