Klacht: Geweigerde ruiling

op 14 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juni een blik Nutrilon a 13 euro gekocht bij AH. Bij thuiskomst kom ik er achter dat ik het verkeerde artikel afgerekend heb. Dezelfde dag met bon terug naar de winkel om te ruilen. Dit bleek tot mijn grote verbazing niet mogelijk. Nergens werd/ wordt bij dit artikel aangegeven dat dit niet mogelijk is /zou zijn.
Navraag bij andere jonge moeders leverde op dat dit per filiaal kan verschillen. Op mijn contact met AH werd bijzonder onbevredigend gereageerd en geen enkele oplossing aangeboden.

Gewenste Oplossing:

Ook ik moet op de kleintjes letten. M.a.w. wil ik dit onaangetaste artikel gewoon om kunnen ruilen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 182827Snoopy