Mijn Klacht:
in goed vertrouwen dachten wij dat we nog verzekerd waren bij de europeesche met een doorlopende reis en annuleringsverzekering. Nu kregen we te horen dat we er vorig jaar al uitgezet waren wegens wanbetaling. Ten eerste hebben we bewijs dat de premie steeds terug gestort werd door de europeesche en wij dus wel aan onze betalingsverplichtingen voldaan hebben.
Ik was in maart 2020 met mijn kind op vakantie en daar werd zij ziek en moest opgenomen worden, de europeesche heeft ons toen gewoon geholpen terwijl we toen blijkbaar al niet meer verzekerd konden zijn aldus de europeesche???? En nu gebruiken ze deze opname ook nog eens als reden dat we teveel schade zouden hebben terwijl alle meldingen die er gedaan zijn, ziekenhuis gerelateerd zijn. Dus dat betekent als je opgenomen word in het buitenland kun je het beter niet melden want anders kun je kater in de problemen komen met de aanvraag van een reisverzekering. Hoe krom is dit? En dan ook nog beweren dat we wanbetalers zijn terwijl we altijd vooruit deden betalen! Ik vind deze behandeling ronduit schandalig! Tevens hebben we aangegeven dat we bereid waren om de premie een jaar vooruit te betalen maar ook dat word niet geaccepteerd
Gewenste Oplossing:
als de europeesche ons weer aanneemt als klant en ons niet meer als wanbetalers neerzet want dat is namelijk niet waar. Hun waren degene die de premie steeds terug stortte, tevens heb ik geen eens een officiële opzegging gehad maar moest ik er zelf achter komen door een vraag via Facebook!
