Klacht: geweigerd wegens wanbetaling

WENDY160184 op 18 juni 2020 over Europeesche Verzekeringen in de categorie Verzekering

in goed vertrouwen dachten wij dat we nog verzekerd waren bij de europeesche met een doorlopende reis en annuleringsverzekering. Nu kregen we te horen dat we er vorig jaar al uitgezet waren wegens wanbetaling. Ten eerste hebben we bewijs dat de premie steeds terug gestort werd door de europeesche en wij dus wel aan onze betalingsverplichtingen voldaan hebben.

Ik was in maart 2020 met mijn kind op vakantie en daar werd zij ziek en moest opgenomen worden, de europeesche heeft ons toen gewoon geholpen terwijl we toen blijkbaar al niet meer verzekerd konden zijn aldus de europeesche???? En nu gebruiken ze deze opname ook nog eens als reden dat we teveel schade zouden hebben terwijl alle meldingen die er gedaan zijn, ziekenhuis gerelateerd zijn. Dus dat betekent als je opgenomen word in het buitenland kun je het beter niet melden want anders kun je kater in de problemen komen met de aanvraag van een reisverzekering. Hoe krom is dit? En dan ook nog beweren dat we wanbetalers zijn terwijl we altijd vooruit deden betalen! Ik vind deze behandeling ronduit schandalig! Tevens hebben we aangegeven dat we bereid waren om de premie een jaar vooruit te betalen maar ook dat word niet geaccepteerd

als de europeesche ons weer aanneemt als klant en ons niet meer als wanbetalers neerzet want dat is namelijk niet waar. Hun waren degene die de premie steeds terug stortte, tevens heb ik geen eens een officiële opzegging gehad maar moest ik er zelf achter komen door een vraag via Facebook!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europeesche Verzekeringen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Europeesche Verzekeringen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europeesche Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europeesche Verzekeringen

Heeft op 08 juli 2020 om 17:14 geantwoord

De Europeesche heeft u meerdere keren een brief gestuurd met de melding dat de incasso niet lukte (voor de reden; zie onze e-mail van vandaag) en dat u premie moest betalen.
Alle post inclusief de royementsbevestiging is verstuurd naar het adres dat ook vermeldt staat in uw klacht. Onze alarmcentrale heeft u tijdens uw vakantie wel hulp verleend terwijl er geen geldige verzekering meer was. Zij hebben verzuimd om dit te controleren.
De kosten die onze alarmcentrale bij ons heeft ingediend hebben wij niet bij u in rekening gebracht omdat de fout bij onze alarmcentrale lag.
De door u ingediende claim is door ons afgewezen omdat u niet meer bij ons verzekerd was. Met vriendelijke groet, De Europeesche

Alle klachten die gemeld zijn door WENDY160184