Klacht: Geweigerd op de vlucht

op 03 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik liep naar de balie van ryan air onnet ragen op welke vertrekhal gate ik moet vertrekken gezien de tijdnood was ik nogal haastig waardoor er een miscommunicatie ontstond en we een onenigheid hebben gehad. Ik ben door gaan zoeken en vond mijn gate eenmaal bij die vliegtuig aangekomen waar ik wou instappen werd mij verteld dat ik niet mee mag vliegen en ben geweigerd. Waardoor ik genoodzaakt was een nieuw Vlucht te boeken voor de zelfde dag.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik me geld terug krijg van me ticket die ik diezelfde dag op AirPort heb geboekt gaat om een bedrag van 288,99

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youssef 1