Klacht: Geweigerd omdat alleen onze eerste letter op onze tickets stonden

op 29 juni 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Op reis vandaag naar istanbul, aangekomen op Schiphol bleek bij de incheck balie dat wij onze tickets alleen op voorletter hadden geboekt. Wij nog heel onschuldig van oh en nu. Gebeld met sipervisor en die zei nee jullie kunnen niet mee omdat de hele naam op je ticket moet staan. Bel Expedia maar die zijn de enige die dit kunnen wijzigen. Wij gedaan maar die geven geen thuis en blijven erbij dat het onze eigen schuld is en dat ze niets kunnen doen en dat wij bij de reismaatschappij moeten zijn. Wat ons zo verbaasd is dat je wel een geld kan brengen bij hun om klant te worden en als je eenmaal klant bent ze niets voor je doen en je gewoon laten staan met je koffer en je mag dus echt niet mee het vliegtuig in.

Als we tot een oplossing komen qua reissom van ieder de helft van de ticket prijs

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy1979