Klacht: gevraagde Gordijnen zijn niet op afspraak nagekomen wat ze beloofd hebben iz niet geleverd wel in 2 de aangenaait

op 11 mei 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

HALLO, Allen ik had een Gordijn besteld en Betaald €301,- euro het was voor mijn Kleindochter in de slaapkamer en wij hebben Gordijn besteld van 90 cm, en Met de plooien hebben ze gezegd moet je minimaal 1 meter zijn en of meer ik zei maakt niet uit en ze hebben van 1,50 meter moet sowieso goed zijn hebben ze gezegd en daar ben ik Akkoord gegaan en Betaald maar toen ik de Gordijnen kreeg en netjes opgehangen en wat zie ik in een keer de Gordijn die wij besteld hadden compleet is niet geleverd maar wel met een stukje Bij genaaid dat hebben wij gekregen het was 2 stuks een voor de Linker kant en Rechter kant dus allebei niet goed, ik ben er heen geweest en gevraagd tegen hun dat ik niet blij bent met de geleverde Gordijn jullie hebben EXTRA EEN STUKJE Bij genaaid beide Kanten en er werken daar 2 dames die totaal gelogen tegen mij en MISLEID en beide heb ik gesprek gehad en ze liegen nog steeds en ze zeggen dat ze wel verteld hebben over de 1,5 banen en Niet dat er extra bij moet komen dat hebben ze mij niet verteld als ze mij verteld hadden dat er van 2 stukken wordt dan Had ik direct geweigerd had ik niet besteld maar ze hebben gewoon LEUGENS verkoopt en ze zijn niet eens Aardig geweest tegen mij ze liegen nog steeds en ik kon niet met hun praten ze zeiden tegen mij jij moet toch ook weten wat een 1.5 baan is dat weet iedereen zegt zij en ze hadden mij ook kunnen vertellen wat ze bedoelen met een 1,5 baan als ze mij gezegd hadden dat er een stukje bijkomt en dat ze het noemen als een 1,5 baan dan had ik helemaal niet laten maken Echt niet ze liegen gewoon, en na 2 uur discussie kwamen wij er niet uit en toen ging die ene weg naar de bedrijfsleider om te vragen wat ze gaan doen zij is 10 minuten weg en daarna gaat die andere achteraan om te kijken hoe ver ze waren dus zij is ook minimaal 10 minuten weggeweest en daar sta ik dan weer ben bijna 3 uur met hun bezig geweest en nog geen 1 meter vooruit gegaan en daarna kwamen ze met de BEDRIJFSLEIDER naar mij toe zelfde verhaal weer verteld en de BEDRIJFSLEIDER is nog erger zo iets heb ik nooit gezien onvriendelijk en die kwam niet eens met een voorstel maar die zegt zelfde als de medewerkers ze hebben samen 30 minuten overgedaan wat ze mij gaan vertellen en wat ze gaan doen dus ze wilden gelijk hebben, MAAR ik geeft het niet op ik zegt ik ben er niet blij met mijn bestelling en wil graag terug doen en mijn Geld terug dus dat kon niet maar wel een kleine bedrag aan mij geven een bedrag van €70.- euro waar ik €301.- betaald hebt dus Ik snapt niet waarom Jullie zo een bedrijfsleider in in DIENST hebben wat een RARE kerel zeg die kan niet eens met de mensen om en toch gaat die deze zaak Runnen wat een vent zeg, dus ik Ga deze Mensen en OOK de LEENBAKKER in ENSCHEDE waar ik het spul gekocht heb melden Bij de RADAR TV en ook bij de consumentenbond en ook via mijn Rechter van de FNV deze zaak laten oplossen het gaat maar om de €301,- euro en gesprek van 3 uur geduurd en wat heb ik gekregen Niets alleen maar Kwaaie kop en stres naar Huis gestuurd, ik zet ook de LEENBAKKER op zwarte lijst op INTERNET site tot deze Probleem opgelost is en het maakt mij niet uit wat die gaat kosten en ik vraag ook een dagvaarding aan dat Bijna Alle Medewerkers die in Enschede werken die niet met de klanten omgaan maar met stress naar huis sturen en en dat ze de Klanten Misleiden en ook Leugen verkopen ik ben hartstikke Woedend en Kwaad. ik geef het niet op al die extra Kosten Komen op jullie rekening en ook al die Advocaat en Jurist kosten komen ook op jullie rekening als het mij €1000.- euro gaat kosten maakt mij niet uit, zodra mijn probleem neit opgelost is geef ik het niet op ik wil graag deze GORDIJNEN Terug doen en mijn Geld terug hebben van €301,- en ik zorg ook dat al deze mensen Persoonlijk mij gaat bellen voor Excuses te gaan bieden en dat ze niet eerlijk zijn geweest en ook niet DUIDELIJK hebben verteld, SERIEUS onvriendelijk mensen werken daar, ze lopen daar maar wat rond verder niets alleen Maar Leugen verkopen, en de klanten Misleiden, serieus ben heel kwaad,

IK BEN TEVREDEN als ze mijn GELD Terug geven van €301.- Anders ben ik nooit tevreden en ik ben ook heel erg tevreden als al deze 3 medewerkers persoonlijk mij bellen voor de Excuses te bieden al deze 3 personen die totaal niets van weten en onaardig zijn dat ze Alleen maar liegen en Leugen + Misleiden verkopen schande,

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Horoz