Klacht: gevonden voorwerpen.

op 02 mei 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Allereerst een pluim voor de receptie van Bosrijk i.v.m. de afhandeling van onze zoekgeraakte voorwerpen die hebben echt alles op alles gezet om dit mysterie boven water te krijgen.ik heb nl.een kussen en mijn beautybox laten staan met o.a.mijn dure parfum Chanel 5 ,2 x foundation ,mascara,en oogpotlood, telefonisch contact gehad bij thuiskomst
Het stond niet bij de gevonden voorwerpen maar is later wel op een andere plek terug gevonden.Het is keurig opgestuurd en wat scherts mijn verbazing mijn Chanel ,foundation en mascara zijn verdwenen.hoe kan het bestaan dat wij om 10.50 uur ons huisje verlieten toen de schoonmaakploeg al de buurt was dat ze in eerste instantie niks gevonden hebben? ik wist zo zeker waar het allemaal stond.Wij zijn op woensdag 26 april vertrokken uit huisje 503.op naam van Ina Wagner ik heb gelijk gebeld toen we thuis waren en zitten nu met veel vragen .Ik heb de aankoopbon van de nieuw gekochte parfum van 28 april hier liggen . We houden hier een naar gevoel aan over en willen heel graag duidelijkheid en weten wat u hier aan kunt doen om dit gevoel weg te nemen
met vriendelijke groet,Ina Wagner

aardig personeel in de restaurants en receptie!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Wagner