Klacht: gevonden voorwerpen

op 22 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

de dochter van mijn vriendin had haar sleutelsverloren. ze dacht in de buurt van Jumbo vestiging Biaritzplein. wij zijn daar gaan navragen of er sleutelsgevonden zijn. Een van de medwerkrs zette een doos met spullen opde balie met een ruime selectie aan gevonden voorwerpen.
De verloren sleutels zaten er niet bij. Wel zaten er spullen in de doos die ons zeer hebbn verbaast: Paspoort,rijewijs, betaalpasjes en er zaken met naam en soms adresgegevens. Wat ons nog meer verbaast heeft is dat toen wij aan de hoofdkassiere aangaven dat deze mensen toch te traceren zijn, haar reactie onginteresseerd was.”dat kan, maar daar ga ik niet over`. Naar mijn idee een zeer niet-sociale reactie die niet past bij een organisatie als Jumbo

ik zou het zeer waarderen als Jumbo(medewerkers) zich ook maatschappelijk-sociaal zouden kunnen opstellen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen1958