Klacht: Gevolg brand schade

op 14 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Zoals altijd lasten wij onze cv ketel nettjes schoonmaken (groote beurt ) laaste recent op 29-8-2017 pressies 30 dagen later deed hij niet meer dus monteur gebeld en zij mij print plaat kapot koste rond 3 a 400 €. Dus kon beter een nieuwe kopen zo luide het verhaal. Maar Toen na verbouwing tussen het dak bleek er brand schade te zijn en smeul na verder zoeken kwam dit uit de pijp van mijn cv toen die hem omhoog trok bleek hij vanuit de cv al voor de helft weggerold was is. Tot aan schikbaarend aantoe dit was niet van een paar weken of 3 maanden oud dit speelt al veeeel langer ik dacht brand schade ik laat altijd netjes de monteur komen van veenstra en bespaar daar ook geen koste op . Ik en me vrouw en kind van 2 jaar oud moet er niet eens aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren .er zijn ook veel mensen op me afgestapt en zijde mij haden ze vandaag nog aan de balie staan. Ik heb er ook over foto’s van. Met co en koolmonoxide metingen had een beetje monteur ontdekt met een beurtgeven zeggen ze ook nog melders niet nodig alles beveiligd . Deze brand schade is ook nog ontdekt door mijn buurman die niks weet van kachels schikbaarend . Na telefonisch cantackt hebben gehad moest ik mijn verhaal hier doen ik vind dan ook dat het bedrijf veenstra moet nakijken welke monteurs hier de afgelopen anderhalf jaar onderhoud hebben gedaan en kijken of ze alles wel na behoren. Uitvoeren want snel kachels schoonblazen en snel meten om snel weer weggegaan is ook niet juist Zo zie je maar.dus ik vind dat veenstra dan ook moet opdraaien voor de Schade aan het Dak en mag dat zeker aanreken op de monteur wie en of dan ook onderhoud heeft gedaan en het niet gezien gemeten of geconstateerd heeft

Ik vind dat veenstra moet opdraaien voor de kosten in het dak

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Wolters, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat er schade is ontstaan aan uw dak. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Wanneer wij terugkoppeling hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. Als u vragen en/of aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, kunt u reageren middels een e-mail aan webcare@feenstra.com. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 21 december 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte mevrouw Wolters,

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen en kunnen wij u als volgt berichten.

U heeft aangegeven schade te hebben geleden aan uw dak. Wij erkennen geen aansprakelijkheid in deze. Op dit moment is het niet mogelijk de schade te inspecteren, daar de woning niet meer in uw bezit is.

Hierdoor is het onmogelijk geworden om de schade op te (laten) nemen, of te beoordelen of deze door toedoen van ons is ontstaan. Wij zijn alleen aansprakelijk voor schade, indien deze door ons toedoen is ontstaan.

Gezien vorenstaande wijzen wij aansprakelijkheid van de hand en zullen wij u ter zake geen vergoeding aanbieden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Schade- dak