Klacht: Gevoerde honden in een restaurant

op 08 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

heb vandaag bij Hema Vaals met mij vriendinen geontbijt en nast ons zaten twee ouderen damen met twee kleine honden. Ik ben zelf dierlievshaber maar tijdens eten in een restaurant wil ik toch rustig kunnen eten. Eene van de honden zat in een tas op een stoel en was gevoerd door eene van de dames en de tweede hond zat op de grond en probeerte onze beinen te snapen, wij konden niet gewoon langs lopen.
Die personel reageerde niet op kwam ook de honden aaien.Die dames waren onvrindelijk, stralten ons heele tijd boos aan, en wij moesten nog van alle comentare aanhoren dat wij buitenlandse zij en de hond het voelt en daaroom blaft op ons, en wij hebben toch genoeg plaats om langs te lopen!!!Ik vindt het niet normaal soory , ergens te eten tussen honden en nog deze alle comentare ons aan te horen!!!

Geen honden op een stoel .

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AgaH