Klacht: gevoel opgelicht

op 03 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Opening filiaal Sittard Geleen. Stunt eerste 25 bezoekers konden bankstel kopen voor 200 euro. Opening 09:30 uur. Dus 08:45 uur terplaatse en zagen geen bezoekers en voertuigen voor filiaal. Was zaak open ??? en vreemd genoeg waren de eerste 25 kopers al geweest???. Dat gelet het feit dat opening pas 09:30 uur was. Dus u begrijpt dat dit een domper was en een gevoel van oplichting heerste bij ons. Wij waren al 08:45 uur daar, dat is misschien laat, maar er stonden geen mensen en opening was pas 09:30 uur staat in FOLDER. Als er 25 mensen hadden gestaan was het mijn eigen schuld nu niet ALS OPENING PAS OM 09:30 UUR IS MOET MEN ZICH DAAR AAN HOUDEN. Dit is mijn klacht die begrijpelijk is.

Als men mij de kans had gegeven die bank voor dat geld te kopen, deze kans i s mij ontnomen, omdat men zich niet aan de openingstijden heeft gehouden.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 14 augustus 2016 om 10:07 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door a.paas