Klacht: Geven hun fout niet toe

op 03 juni 2017 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wij hebben dus een iphone laten maken bij Replacedirect, we ontvingen de iPhone en merkten dat de accu snel leeg ging. Daarna zijn we terug gegaan en ze stuurden dat het aan het moederbord lag en het niet meer te maken was. Daarvoor zeiden ze dat ze alles zouden repareren. Ze hebben de accu en de home-knop vervangen. Ze geven ook geen 72 euro terug.

Geld terug of een nieuwe telefoon

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

Bericht van Replacedirect

5 maanden geleden - Beste Jay, Wat vervelend dat uw iPhone 5 niet meer gerepareerd kon worden. Helaas is het op voorhand lastig te zeggen of een telefoon reparabel is, bijvoorbeeld ivm interne vochtschade of schade aan het moederbord. Dat is vanaf buitenaf natuurlijk niet te zien. Inmiddels hebben wij u een passende oplossing geboden en deze heeft u geaccepteerd. Ik wil u bedanken voor uw feedback.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Beste,

We hebben uiteindelijk nog een nieuwe accu en dock-connector (laadpoort) geplaatst, en helaas niet het gewenste resultaat bereikt. We zijn tot de conclusie gekomen dat de problemen vanuit de printplaat / het moederbord kwamen, en zodoende hebben we alle onkosten kwijtegescholden en eerder gemaakte kosten terug overgemaakt. No cure, no pay. Ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Het lijkt me voor zich te spreken dat we ook liever een gerepareerd toestel hadden opgeleverd, daar hadden we beiden meer aan gehad.

Hoe dan ook, helaas. Alsnog graag tot een volgende keer, met hopelijk, en er vanuit gaande een beter eindresultaat.

Vriendelijke groet,

Jaap
ReplaceDirect

Heeft op 13 juli 2017 om 13:13 geantwoord

Echt heel slecht, kunnen jullie het toestel nu terug sturen

Alle klachten die gemeld zijn door J4ytj3