Klacht: geven geen reactie op call2collect waardoor ik mijn prepaid niet kan opwaarderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had Vodafone hybride maar kon de automatische incasso´s niet meer betalen. Om weer naar prepaid te gaan moest ik betalen en dat heb ik gedaan op 14 maart 2016. Toen kreeg ik incassobureau Call2collect aan mijn broek. Ik heb hun op 7 april 2016 een bewijsstuk gemaild dat ik heb betaald. Vandaag heb ik Call2collect gebeld omdat ik niet kon opwaarderen. Zij hebben van Vesta Payment Solutions Limited geen reactie gehad tot op heden (Call2collect heeft mijn bewijsstuk ondertussen al 2 keer naar hun gestuurd)

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik weer gewoon mijn mobiel kan opwaarderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door C.S. Scova-Righini