Klacht: gevallen van de trap in Hotel Marble Stella Maris

Beste medewerker,

Het betreft reservering 6887799

Mw. C.H. van Bohemen

De reis was van 26-09 t/m 03-10 2016

Ik ben op de tweede dag van mijn vakantie voor mijn kamer (3613) van de trap gevallen/uitgegleden.

Ik hoorde aan het einde van mijn vakantie ook vijf andere mensen die ook op zo’n soort gelijk trappetje ontzettend hard zijn uitgegleden in die week.

Ik heb het ook die middag doorgegeven aan de manager in Marble Stella Maris en ook heb ik het doorgegeven aan de receptie.

De manager zei : dank u wel voor het doorgeven, ik ga direct ter plekke kijken bij kamer 3613.

Naderhand bleek dat dit probleem al langer bekend is bij Corendon.

De traptredes zijn ontzettend glad, echt levensgevaarlijk.

Zelf heb ik vanaf de tweede dag dat ik uitgegleden ben niet heel veel meer aan mijn vakantie gehad.

Mijn arm werd dik en blauw.

Mijn rug deed zo zeer dat ik moeilijk kon lopen.

Mijn knie en kuit deden ook erg pijn (nogsteeds).

Ik heb mijn arm en been ook laten zien ter plekke aan de

manager.

Op het vliegveld met inchecken op de weg terug kwam het ter sprake en hoorde ik van andere mensen die in diezelfde week verbleven in Stella Maris dat zij ook van die zelfde trappetjes zijn gevallen/uitgegleden. Ter plekke lieten zij ook hun blauwe plekken en wonden zien.

Omdat ik vanaf de tweede dag zo gevallen ben, wil ik een schade vergoeding.

Mvg C.H. van Bleijswijk-Bohemen

Op 5 oktober heb ik een email verzonden naar Corendon. nog geen antwoord op mijn email ontvangen.

Ik zou tevreden zijn met een financiële vergoeding, omdat ik niet van mijn hele vakantie heb kunnen genieten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charryvanbohemen@hotmail.com