Klacht: Gevallen in de bus

op 01 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, op zondag 12 mei om 13:00 uur ging ik in de bus stappen van bushalte Valkenhorst in leiden naar centraal station leiden. Ik checkte in met mijn ov en liep naar binnen om te gaan zitten. Voordat ik al zat begon de buschauffeur al te rijden. Waardoor iemand hard riep ik moet eruit. De buschauffeur remde keihard waardoor ik hard op de grond viel. Hij liet diegene uitstappen en ging verder rijden zonder te vragen of het allemaal goed gaat. Nadat ik uit de bus stapte voelde ik veel pijn aan me nek en hoofd en arm en schouder. Na ongeveer 2 uurtjes werd de pijn alleen maar erger en ben ik met spoed naar de huisartsenpost gegaan. En die zei dat ik rustig aan moet doen en pijnstillers moet slikken. Na paar dagen ging ik naar de fysiotherapie en daaruit bleek dat me nek en hoofdschedel gekneusd is. Ik heb dagen in bed moeten liggen van de pijn.

Ik vind het erg onbeschoft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Khaoula,Wat ontzettend vervelend dat je dit hebt ervaren in de bus. Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met je. We vinden het jammer te lezen dat de chauffeur niet heeft gevraagd of alles goed was met je nadat je viel.Je melding is echter van bijna 2 maanden geleden en hier is geen lijnnummer bij vermeld. Om dit soort klachten te melden moeten we wel weten waar de deze moeten melden. En is dit de eerste keer dat je hierover contact zoekt, of heb je al eerder eens gebeld of een formulier ingevuld?Indien je de informatie nog weet ontvangen we van jou graag:Lijnnummer. Omschrijving van chauffeur.Met vriendelijke groet,Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Khaoula

1 jaar geleden - Hallo Zoë ,Ja helaas gaat het nog niet helemaal goed. Het gaat om lijn 4 in stapte in om 13:00 uur van Valkenhorst naar leiden centraal. Het was een wat oudere man slank en grijs haar.Ik hoor het graag,Met vriendelijke groet,Khaoula

Arriva

Heeft op 01 juli 2019 om 21:42 geantwoord

Stuur je de melding nu omdat je Arriva aansprakelijk wil stellen? Want dan lijkt het mij beter dat je dit doet via Arriva zelf in plaats van Klacht.nl. Sowieso is het verstandig om dit bij Arriva zelf direct te melden ipv een 'tussenpersoon'. Klacht.nl is niet van Arriva namelijk.

Ik zou je willen vragen om alle informatie dan ook hier in te vullen:
https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm

Dan hebben we alle informatie bij de hand en kunnen we sneller schakelen tussen jou en ons.

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Khaoula