Klacht: Gevallen door kapotte flessen met vruchtensiroop.

op 16 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Schuin tegenover de kassa lagen kapotte flessen met vruchtensiroop. ’n Stuk naar links lag ’n grote plas vruchtensiroop die ik niet heb gezien omdat ik op de flessen lette. Toen ben ik door die plas geschoven en heb ’n flinke smak gemaakt op mijn rechter knie wat zeer pijnlijk was. ’n Oudere heer zag ’t gebeuren en hielp mij overeind. Ik was zeer boos en vooral erg geschrokken omdat dit niet mijn allerbeste knie is. Geen van de verkoopsters heeft zelfs nog niet gevraagd of ’t wel ging en of ik pijn had. Toen ben ik dus boos uitgevallen en gezegd dat ’t schandalig is dat zoiets niet meteen wordt opgeruimd. Toen moest er natuurlijk iemand komen met ’n sopje. Belachelijk, want dat duurde weer veel te lang. Inmiddels had ik mijn boodschappen en afgerekend maar ’t lag er nog steeds. Dit had niet mogen gebeuren want voor de verkoopsters was ’t goed zichtbaar dat ’t er lag. Ben daar ook zeer boos over. Hopelijk is dit weer ’n goede les dat ze alerter moeten zijn op dit soort dingen.

Ik ben tevreden als dit soort dingen beter in de gaten wordt gehouden en de dames wat klantvriendelijker zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demy9Dani6