Klacht: Gevaarlijk rijgedrag en luide muziek

op 03 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

vanavond reed ik met de bus Lijn 19 van Oosterwolde naar assen om 23:10 en de buschauffeur vond het grappig om tussen Smilde en Bovensmilde een aantal keren aan zijn stuur te trekken van links naar rechts, om 2 jonge dames voor de gek te houden die hun ov kaart wouden opwaarderen. Ook heeft deze jongeman zijn radio vrij hard aan staan.. en dan praat ik nog niet over die ene keer dat hij een dronken jongen mee heeft genomen terwijl deze geen geld had voor een vervoersbewijs.

Als meneer fatsoenlijk gaat rijden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 04 mei 2016 om 05:32 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Je klacht is mij duidelijk, echter ben je bij ons in dit geval helaas aan het verkeerde adres. Lijn 19 Oosterwolde - Assen wordt namelijk niet door ons gereden maar door Qbuzz. Mijn advies zou daarom zijn om je klacht ook bij Qbuzz kenbaar te maken zodat zij hier samen met de betreffende chauffeur eventueel verder actie op kunnen ondernemen.

^DK
Webcareteam Arriva

8 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hennek