Klacht: Gevaarlijk rijgedrag

op 06 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We reden in kerkrade en stopte netjes om de lijn 25 voor te laten. Hij kwam vanuit de pastoor theelenstraat en draaide de graverstraat op.
Het zal zo ergens tussen 18.00 en 19.00 zijn geweest. Echter had de bus te weinig ruimte most wij wilde rustig naar achter om plaats te maken maar uw chauffeur drukte zich gewoon door. Onze auto werd bijna totalos gereden door uw chauffeur en uiteindelijk konden we nog net tussen de paaltjes door de stoep op schieten.
En uw chauffeur reed gewoon door.

Ik zou graag een excuses willen. We hadden bijna schade gehad en dan hadden we mooi gestaan daar terwijl uw chauffeur fijn de ronde af had gemaakt.
En dat de chauffeurs iets schappelijker doen rijden in het verkeer. Misschien een rij exam en laten afleggen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2017 om 08:52 geantwoord

Beste Hilhorst.Kerkrade,

Niet leuk om te lezen dat jullie auto bijna total loss is gereden. Begrijpelijk dat jullie schrokken en er van op keken. Uit je reactie begrijp ik dat de situatie gisteravond heeft plaatsgevonden. Ik heb jullie klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaren jullie een soortgelijke situatie niet nogmaals.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hilhorst.Kerkrade