Klacht: Getild door extra verzekering

FrankvB op 10 september 2021 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als andere ingediende klachten zijn wij ook door een Goldcar medewerker getild met een verzekering die wij al hadden afgesloten. Op de stelling of wij een verzekering hadden werd door mij bevestigend geantwoord. Hierna moest ik mijn CC geven. Ik vroeg hem nog of dat voor de borg was wat bevestigend werd beantwoord. Zorgvuldig werd de factuur achter een voorblad met de auto details gehouden. Incident gemeld bij Goldcar in Spanje maar krijg gewoon geen enkele reactie.

Zo komt men als een zeer onbetrouwbare partij over hetgeen je niet verwacht. Lijkt op de werkwijze van DelPaso, reden waarom over te stappen naar Goldcar.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik een refund krijg of wanneer men een redelijk voorstel doet voor korting op de volgende keer. Zo behoud je je naam en je klanten lijkt me

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankvB