Klacht: Gestort geld verdwenen

op 02 augustus 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gister 1/8/2016 bedrag gestort naar persoon in Marokko. Door storing bij Western Union geen code MTCN ontvangen. Eerder een pdf file van overboeking naar Western Union gemaild naar banktransfer@westernunion.com. 3x gebeld waarvan vandaag 2/8/2016 het laatste gesprek met een zeer onvriendelijk en onbeschoft dame, nou ja, een persoon, dat er niets aan gedaan kan worden. Moet maar wachten want in het systeem staat dat er niets is overgemaakt????? Bewijs is gemaild naar hen.
Nog nooit zo een onbeschoft persoon aan de telefoon gehad. Western Union doe hier ook iets aan, zeer onklantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Uitzoeken waar het geld is. Of MTCN nummer geven of geld terugsturen naar mijn rekeningnummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fa01