Klacht: gestorneerde incasso

op 09 juni 2016 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

In april Heeft Vodafone niet op de juiste datum hun abonnementsgeld kunnen afschrijven omdat ik overgestapt ben op een andere provider en zij geen recht meer hadden op hun termijnbedrag. Dit was al vooruit betaald. Het bedrag was 40 euro. Vervolgens hoor ik niets meer, totdat ik vandaag een incassobureau op mijn dak kreeg n.l. call2collect. Het bedrag was ineens 80.11 euro. Na contact opgenomen te hebben kon ik een regeling treffen. Per 15 juni 40 euro en per 17 juli 40.24 euro. Ja want dan kwam er weer rente bij zei Dhr. Schreurs van desbetreffend bureau. Hij kwam heel intimiderend over.
Ik vind het vreemd dat Vesta Payment Solutions LImited geen contact met mij opgenomen heeft. Dan had ik deze extra kosten niet gehad.

Als Vodafone ophoudt met mensen het vel over hun neus te trekken!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 13 juni 2016 om 08:42 geantwoord

Dear Customer

Thank you for sending in your complaint. Unfortunately this is not something we can discuss online and in order to provide details we need account information. To query your account and outstanding payments please contact us on 1200 choosing option 1, if you no longer have a Vodafone phone please call us on 065-4500555.

Kind regards,
Vesta Payment Solutions Limited