Klacht: Gestalked na afsluiten proefabonnement

op 12 mei 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Vorige maand heb ik een proefabonnement afgesloten, de krant een maand lang in de bus voor bijna gratis.
Ik begrijp dat de Volkskrant graag heeft dat ik een abonnement neem en mij daarover gaat bellen. Aan de telefoon uitgelegd: “Ik wil een maand Vk proberen, dan een maand NRC, daarna ga ik beslissen. Bellen heeft geen zin.”
Toch ben ik hierna zeker nog 4 keer gebeld, waarbij ik telkens zei dat ik dat niet wilde. Ik werd verwezen naar opt-out registers, enzovoorts. Maar het is toch van de zotte dat ik actie moet ondernemen om niet gebeld te worden? Dat kan op de marketingafdeling toch ook gebeuren – kwestie van vinkje uitzetten lijkt mij. Dat heet rekening houden met je klant -iets wat ik verwacht van de Volkskrant.
Gevolg: ik wil ab-so-luut geen abonnement op de Volkskrant meer, ik peins er niet over.

Wanneer de marketingafdeling van de Volkskrant inziet dat hun campagne te agressief is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samanthe
x