Klacht: Gespaard voor een RETRO SHIRT

op 20 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb een hele volle spaarkaart en ik wou hem inleveren toen kreeg ik te horen dat die retro shirts helemaal op zijn.
Ik vind dat echt niet kunnen want ze hebben het ook niet aangegeven en ik bleef er wel voor sparen omdat ik dacht ik krijg er een retro shirt voor en dan had ik eindelijk een volle kaart en toen ik hem wou inleveren zijden ze dat ze helemaal op zijn!
om zo een volle spaarkaart te hebben moet je ook voor betalen en dan zijn ze op en zegt de jumbo ja wij kunnen er niks aan doen dan moet je een klacht indienen.
en dat wil ik ook zeker doen want ze hadden het ook kunnen zeggen dan zou ik niet meer verder ervoor gaan sparen!!!
en ondanks de shirts op zijn zou de jumbo ook een cadeaubon of iets anders ervoor kunnen geven vind ik omdat mensen er wel geld voor geven om te sparen! ik vind dit echt niet kunnen! want er was een datum tot wanneer je kon sparen en voor die datum waren ze al op dat is niet normaal!!!

Ik zou tevreden zijn als ik alsnog iets voor die spaarkaart zou kunnen krijgen inplaats die retro shirts omdat ze op zijn!!!
Ik hoop dat er hier wat aan gedaan wordt!

Alle klachten die gemeld zijn door jokeverhoog