Klacht: Gesmolten trafo van de glazen kast van de Billy

op 16 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Jaren geleden hebben wij een glazen deel van de Billy gekocht. Daar horen twee trafo’s bij voor de verlichting. Vorige week heb ik gezien dat 1 van de 2 half gesmolten is.Ik wil hier vervanging voor. Bij de IKEA Amersfoort kreeg ik het antwoord dat er geen IKEA opstaat en dat ze dus niet van IKEA zijn. Dat zijn ze dus wel.Maar met de juffrouw aan de balie was verder niet te spreken.
Het kan best zijn dat dat nu het geval is, maar jaren geleden stond er dus geen IKEA op.

Ik wil twee nieuwe trafo's, want dit is ondeugdelijk materiaal en levensgevaarlijk. Ik mag er toch vanuit gaan een trafo wel enkele jaren meegaat en dat ik dat niet ieder half jaar hoef te controleren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 16 januari 2014 om 15:13 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact gehad met de klant. In dit gesprek hebben wij de vervelende situatie besproken. Om te kunnen beoordelen of een dergelijk product afkomstig is van IKEA hebben wij de klant gevraagd om ons een betaalbewijs of ander kenmerk te tonen. Aangezien het artikel volgens de klant meer dan 10 jaar geleden is aangeschaft, gaat de klant na of dit nog mogelijk is. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen helpen wij de klant graag verder. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door jokekeg