Klacht: Gesmolten gasbrander en branderkelk door oververhitting

op 01 juni 2017 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Mijn gasfornuis roestvrijstaal type FG411 heb ik 14 jaar geleden gekocht.
3 Jaar geleden moest er een monteur komen omdat er vocht tussen de 2 glasplaten van de ovendeur was gekomen, condens. Fabrieksfout, dit mag niet gebeuren.
1.5 mnd. geleden had ik een gesmolten gasbrander en branderkelk door oververhitting, dit mag niet gebeuren! Mijn fornuis is wel is waar niet meer de jongste, maar dit zijn toch problemen die niets met slijtage te maken hebben. Ik kon de onderdelen niet meer bestellen via ATAG en heb dit bij een klein witgoed bedrijf nog kunnen bemachtigen. De kruiskopschroefjes, waarmee de branderkelk aan de gasplaat zit zijn niet los te krijgen. Er moet nu een monteur van ATAG komen voor deze 2 schroefjes, waarbij ik al 72 euro voorrijkosten moet betalen.

ATAG moet mij tegemoet komen in de kosten. De branderkelk en branderdop kostten in totaal 26 euro. De voorrijkosten van een monteur 71 euro. Het verwijderen van de schroeven en plaatsen van de branderkelk is een klusje van pakweg 5 minuten. Ik ben tevreden als ATAG de voorrijkosten aan mij vergoedt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kwaliteitsdaling