Klacht: Geschenkvoucher

op 19 juli 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

We wilden met twee kortingsvouchers het Fletcher Hotel in Rijssen boeken voor de nacht van 16 op 17 augustus. Zaterdag 16 geprobeerd dat online te doen om te kijken of dat hotel nog wel kamers vrij had. Maar dat dat kon niet, eerst de betreffende vouchers kopen voor € 29,90 per stuk. Nogmaals geprobeerd, ging wederom niet, kon pas vier weken te voren. Hotel gebeld of ze konden reserveren, dat kon niet, maar er werd ons verzekerd dat als we dat dinsdag 19 julie online zouden doen dat dat geen probleem zou zijn. Mocht dat wel zo zijn, dan konden we direct weer bellen. Wat bleek, ons hotel in Rijssen stond er niet bij. Dus gebeld …….. nee hoor, we kunnen niets voor u doen, neem maar een ander hotel. Beetje vervelend als je juist Rijssen wilde boeken omdat daar je te bezoeken vrienden wonen. Dus maar de centrale service van Flecher in Vianen gebeld …….. Geen enkele mogelijkheid, zoek maar ander hotel en geen refund.
Dit is absoluut geen voorbeeld van klantvriendelijkheid, integendeel. Die geschenkvouchers zorgen alleen maar voor frustraties.

Omdat we geen alternatieve datum meer konden afspreken (er was al te veel geregeld) en ons geld niet helemaal kwijt wilden zijn, hebben we maar een alternatief gezocht \"in de buurt\", het Fletcher hotel in de Lutte (dichtsbij Almelo omdat we ook daar naartoe wilden naast Rijssen. Toch weer 45 kilometer verder voorbij Almelo. Wanneer ik tevreden zou zijn ? Dat laat ik aan de charme en empathie van Fletcher over, wellicht toch kamers in het Fletcher hotel in Rijssen ?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gerdezeeuw