Klacht: Geretourneerd en toch moeten betalen

op 16 juni 2021 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn product geretourneerd naar grandano
Nu blijkt dat mijn product bij post-nl is blijven liggen hun kunnen dat zien en toch moet ik betalen voor iets dat ik niet meer in huis heb nu heb ik 64 euro betaalt voor iets wat ik niet heb.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het geld teruggestort zou krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.Mathijssen