Klacht: Gereserveerde stoelen zomaar aan anderen geven

op 07 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Onderstaande mail had ik graag aan Arke gestuurd maar blijkbaar kan dit enkel schriftelijk.

Geachte heer, mevrouw,
Wij reizen al jaren met Arke en hebben steeds kunnen rekenen op een uitstekende service en kwaliteit.
Ons reis start op het moment dat we het vliegtuig opstappen. Om zeker te zijn om van alle comfort en kwaliteit te kunnen genieten boeken wij weken vooraf onze plaatsen.
Dit jaar werden ons andere plaatsen toegewezen. Wij hadden 1E en 1F geboekt en moesten plaatsnemen op 1D en 2D. We konden niet naast elkaar plaatsnemen noch kon mijn vrouw aan de gereserveerde plaats aan het venster zitten. Het echtpaar met baby hield dan nog gedurende de ganse vlucht het vensterluikje dicht.
Er werd ons dan door de hostess voorgesteld een formulier in te vullen om onze zetels terugbetaald te krijgen.
U moet weten dat ik een rugpatient ben en onze plaatsen zo kies zodat ik mijn benen schuin naast mij in de beenruimte van mijn vrouw plaats omdat ik niet lang ‘recht’ mag zitten.
Door deze beperkte vrije beweging heb ik meer pijn gehad en mij de eerste dagen rustig moeten houden en niet ten volle kunnen genieten van onze welverdiende reis op Kalymnos.

Hopende dat hiermee dergelijke situaties in de toekomst vermeden kunnen worden, verblijf ik,
Met vriendelijke groeten,
Gregory Roelandt

Een aanvaardbare vergoeding voor de extra pijn de eerste 3 dagen op Kalymnos en de hierbij ingeboete reisvreugde voor ons beiden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 31 augustus 2012 om 11:54 geantwoord

Wij hebben de klant een e-mail gestuurd met verzoek om verdere gegevens aan ons te geven. Tot op heden hebben wij geen reactie ontvangen. Arke, afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door supergregsje