Klacht: Geramd door patient met kar

op 27 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Een poosje geleden ben ik door een man geramd met een boodschappen kar 2 keer in de AH in Noordwijkerhout.De man stond koffie te drinken bij het tijdschriftenschap en ik vroeg vriendelijk of ik er even bij mocht. De man ramde daarop 2 keer hard tegen mij aan met een boodschappen kar.Ik holde naar de cassiere( al huilend van de schrik,en ik ben eigenlijk geen huiler ) en die riep de manager erbij.Hij heeft een gesprekje gehad met die man en dat was dat! Ik durfde niet meer alleen naar de garage en toen ik het vroeg is de manager meegelopen…Na 2 weken wilde ik weer een gesprek met de manager want het zinde me niet dat dit gewoon kon gebeuren ( alsof het niks was) Heb een andere manager gesproken( hij bleef zitten en ik stond) en vroeg of dit de normale gang van zaken was….Hij zei dat IK maar de poltie moest inschakelen en dat IK maar slachtofferhulp moest zoeken omdat ik er nog mee zat .Is toch niet te geloven !!! Het gaat mij erom dat dit niet nog een keer gebeuerd bv bij een klein kind of een oud iemand! ( ik ben 61 ) Ik meende dat ik als klant /gast toch wel normaal mijn boodschappen kan doen zonder aangevallen te worden.Hij zei dat hij er niks mee kan doen en bood ook geen excuses aan .Niks !!O, hij zei ook nog dat ik er wel lang mee gewacht had om te komen!!!Dus al met al ben ik nu geen klant meer..( was wel een goeie klant trouwens)

Laat ik aan jullie over...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin-Anne