Klacht: Geplande afspraak ging niet door.

op 18 juli 2016 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Beste meneer/mevrouw,
Vandaag, 18 juli 2016, had ik om 16.30 uur een afspraak bij het filiaal van Schoonenberg aan de Salmstraat in Geleen voor het inmeten van oordopjes.
Ik ben vorige week speciaal naar het filiaal gegaan om de afspraak te maken aangezien ik hier voor verlof moet nemen van mijn werk.

Toen ik om 16.25 uur aankwam hing er een briefje in de etalage met de mededeling dat door omstandigheden de vestiging vandaag gesloten was, ik kon terecht bij het filiaal aan de Rijksweg centrum. Dit filiaal lag slechts twee straten verder. Dit kan gebeuren, op dit moment had ik nog goede hoop dat mijn afspraak door zou gaan.

Bij dit filiaal hadden ze echter geen tijd voor mij aangezien het service uur was en er welgeteld twee mannen in de zaak zaten welke al door een verkoopmedewerkster geholpen werden.

De audicien zei dat ze geen tijd voor mij had aangezien het zo maar kon dat de zaak helemaal vol staat aangezien het hun service uur was en vertelde mij dat ik een nieuwe afspraak moest maken, maar deze afspraak kon niet na 16.00 uur.

Het zou netjes geweest zijn als er telefonisch contact met mij opgenomen was dat de afspraak niet door kon gaan, dan had ik gewoon door kunnen werken en hoefde ik geen anderhalf uur verlof te nemen. Verder ben ik van mening dat het personeel van het andere filiaal mij had kunnen helpen, ik had best willen wachten.

Graag had ik dat deze week nog de oordopjes ingemeten worden aangezien ik ze dan meteen na mijn vakantie kan gebruiken, dit is over drie weken.
Verder ontvang ik iets van korting aangezien ik voor niks verlof heb moeten opnemen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoonenberg in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoonenberg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoonenberg

Heeft op 28 juli 2016 om 15:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jorihamers