Klacht: geplakte laars na 1 maand

op 23 december 2017 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Wij kochten voor onze dochter leren laarzen bij scapino te groningen, na 3 weken kwam ze thuis met een laars,waarvan de zool gedeeltelijk losliet. Ben terug gegaan met de laars naar scapino te emmen. En de oplossing was, er werd geplakt omdat ik het kassa bonnetje niet meer had, maar wel een bankafschrift. Maar daar gingen ze niet mee akkoord. Het gevolg is dat mijn dochter na 1 maand al met geplakte schoenen loopt, ook nog lelijk gebeurd trouwens. Wij hebben het zelf al opgelost door elders nieuwe schoenen te kopen, maar u begrijpt natuurlijk wel, dat we scapino voortaan voorbij lopen.

Zoals het een groot bedrijf als scapino betaamt, ruil het normaal om, en begin niet te plakken. Ik heb soortgelijks een keer bij deichmann meegemaakt, kon onmiddellijk nieuwe schoenen uitzoeken. Petje af voor een service waar je iets mee kunt. Dus scapino laat je niet lompen, en geef een klant gewoon een beetje service, waar die recht op heeft. En wat kost dat nou voor zo'n groot bedrijf. Graag nieuwe schoenen en geen geplakte rommel. Wat u niet wil wat u geschied,....... loopt u zelf ook na 3 weken op geplakte schoenen?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scapino nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Scapino

6 maanden geleden - Beste Engelina, Bedankt voor je doorgeven van deze klacht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de verleende service. Ik wil je klacht graag hier op het hoofdkantoor laten beoordelen. Zou je foto's willen maken van de geplakte laarzen? Ik ontvang graag meerdere foto's zodat we het bij de inkopers kunnen laten beoordelen. Je mag deze foto's sturen naar info@scapino.nl. Daarbij mag je even vermelden dat je die foto's stuurt naar aanleiding van de klacht die je op klacht.nl hebt gezet. We zullen de foto's met onze inkopers beoordelen en dan krijg je binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Ik zie de foto's graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Saskia Klantenservice Scapino

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door anoniemen