Mijn Klacht:
het glutenvrije brood wat jullie nu verkopen is gewoon niet te eten .
het valt uit elkaar het is niet lekker en droog .
kan het wel goedkoper zijn maar dat boeit niemand dan .
altijd erg veel moeite gehad om eindelijk eens lekker glutenvrij brood te hebben .
heb coeliakie of tewel het echte gluten allergie .
ben niet iemand die in de gluten hype zit .
heb altijd brood van jagers moeten eten dat waren net cakjes en ook super droog brood .
het brood wat jullie nu zelf verkopen is ook gewoon weg niet te eten .
plus die met zaden zijn de zaden veelste grof .
Gewenste Oplossing:
het genius brood moet terug .
en ook meteen de fruit broden .
ookal is het alleen op bestelling dat zou ook prima zijn .
niet dit slechte brood meer of genius met op bestelling er bij te hebben .

