Klacht: General mobile

op 14 september 2018 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb in februari mijn abonnement verlengd bij Phonehouse Hoogvliet. Hierbij mocht ik een nieuwe telefoon uitkiezen, omdat de telefoon die ik zelf wou niet in mijn budget paste raadde de verkoopmedewerker mij de general Mobile gm6 aan. Dit zou ongeveer hetzelfde werken als een Samsung s6. Dus omdat de verkoopmedewerker de telefoon zo aanprijste heb ik deze gekozen. Na een paar maanden begon het al mijn mobiele netwerk deed het niet meer en ik kon alleen nog maar op de wifi, ik terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe gm6 mee naar huis. Nu is werkt mijn mobiel weer niet zoals het hoort en is hij sindsdien ook een keer gevallen waardoor mijn scherm nu beschadigd is( dit vind ik zelf niet storend) nu ging ik dus weer naar phone House voor hulp en werd ik tot mijn verbazing gewoon weggestuurd met de zin. Ja ga thuis maar de updates doen en doet die het dan nog niet dan heeft u gewoon pech en kan je hem net zo goed weggooien… Ik ben een alleenstaande moeder, ik sta onder bewindvoering, dus een andere telefoon kan ik mij eigen niet zomaar even veroorloven. Ik betaal nu dus voor een abonnement die ik niet kan gebruiken door mijn mobiel en er word werkelijk geen oplossing geboden en ik moet het maar zelf uitzoeken, als ik dit had geweten dan had ik nooit een gm6 gekozen en had ik gegaan voor een andere telefoon. Ik heb nu dus gewoon een telefoon van 3 maanden oud die het niet doen zoals die het hoort te doen.

Als er een oplossing word geboden voor mijn niet naar behoren werkende telefoon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoxanneVerlaan