Klacht: genegeerd worden door personeel

op 15 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik had 2 luchtjes uitgezocht en ging naar de kassa. Er was een medewerkster net bezig met een klant. Terwijl die klant geurtjes keurden, werden wij totaal genegeerd. Inmiddels waren er 2 medewerkster vrij gekomen die aan het inpakken waren geweest en zelfs deze twee dames namen niet de moeite om aan ons of de andere wachtende klanten te vragen of zij ons in de tussentijd konden helpen. De medewerkster die met die klant bezig was nam ook niet de moeite om te vragen of wij alleen wilden afrekenen of dat ze ervoor zou zorgen dat er een medewerkster zou kunnen komen. Al bij al hebben ze het een keertje druk, kunnen ze dit niet eens aan. Een cursus zou wellicht kunnen helpen. Ik ben gewoon weggelopen en weet niet of ik bij een winkel waar zo met klanten wordt omgegaan naar toe terug zal gaan.

een cursus omgaan met klanten als het drukker is in e winkel, maar dit is aan ici paris om te zorgen dat er capabel personeel werkt die deze kwaliteiten bezitten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke Stuer