Klacht: bon betaald. bezwaar verdwenen? geen reactie binnen 6 weken. parkeren.nl communiceert niet.

fgtm duindam op 31 maart 2025 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte fgtm duindam,

U heeft op 28-12-2024 15:51 een bezwaarschrift ingediend tegen een naheffingsaanslag. Het door u ingediende bezwaarschrift is hieronder samengevat.

Parkeerbon: 131224104269200027 voor kenteken 17TXZ8, opgelegd op 13-12-2024 10:42
Reden: Overig
Motivatie: – de parkeermeter is herhaaldelijk geactiveerd. dit moet bij alle, regelmatige, bezoeken aan de fysio bij het park. mogelijk werkt de meter niet zo best? – bij het laatste bezoek13-12, verscheen, na herhaalde pogingen, de melding VOLDAAN. we gingen er vanuit dat dat klopte. – buiten ons, als 2 getuigen, hebben we geen bewijzen.

Wij zullen uw bezwaarschrift zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Er wordt gestreefd naar een behandeltermijn van 6 weken. Na behandeling ontvangt u een schriftelijke uitspraak op uw bezwaar.
Op grond van art 6.16 van de algemene wet bestuursrecht heeft uw bezwaarschrift geen schortende werking en dient u uw naheffing wel te betalen. Wij adviseren u om dit dan ook te doen om te voorkomen dat er na de betaaltermijn extra kosten voor incasso in rekening worden gebracht. Als uw bezwaar gegrond wordt verklaard krijgt u uw geld teruggestort.

Met vriendelijke groet,
Namens gemeente Tilburg

de heffingsambtenaar

vr.gr. f. duindam, [email protected]

Gewenste Oplossing:

- betere communicatie
- terugstorting van de bon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fgtm duindam