Klacht: Geluidsoverlast scooter van de krantenbezorger

op 16 mei 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Elke ochtend, behalve op de zondag, wordt ik gewekt tussen 04.30 en 5.15 door het geknetter van de scooter van de krantenbezorger van de Volkskrant in de wijk met postcode 1782.. in Den Helder….. gezien hij onder aan mijn slaapkamer doorrijdt en ik er doodmoe van wordt omdat ik hierna niet meer in slaap kom….. Hoe laat staat zo’n man op…. en moet de hele wijk weten dat hij kranten bezorgd… waar is de tijd dat we de krant met de fiets bezorgde…. ik heb het namelijk zelf ook op het fietsje gedaan.

Als ik niet elke werkdag zo vroeg gewekt wordt.... kan hij de krant niet met de fiets(elektrisch desnoods) bezorgen.... en misschien kan hij deze wijk later doen pas om 06.00 of zo.... de krant hoeft pas voor 07.00 in de bus te liggen.
Mocht dit nog langer doorgaan... dan kan ik niets anders doen dan bij de politie een aanklacht in te dienen voor geluid overlast..... hopende dat de klacht door de volkskrant wordt opgelost....

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moedeloze en Boze Buurtbewoner