Klacht: Geluidsoverlast Hotel de Zalm

op 12 juli 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Via ING-rentepunten een hotelkamer geboekt bij Hotel de Zalm in Brielle voor een nachtje. Dit bleek al te gaan om een budget kamer, in plaats van een gewone kamer met eigen badkamer en toilet. Door de bijkomende weekendtoeslag en toeristenbelasting werd het toch goed 60 euro wat wij betaalde voor iets wat een zeer afgeprijsde overnachting zou zijn, maar we wilden graag naar Brielle dus we gingen er mee akkoord. Aangekomen in het hotel vrij kil ontvangen door de receptionist die ons er nogmaals bot op wees dat we een budgetkamer hadden geboekt. Het klonk als een waarschuwing en dat bleek het ook wel te zijn. De kamer was gedateerd, nu is dat geen probleem, maar de geluidsoverlast buiten proportie. De kamer had beter een slaapzaal kunnen zijn, want het leek alsof de andere gasten in je kamer stonden. Gemeenschappelijke badkamerdeuren konden alleen met een enorm gesmijt dicht, wat ons de hele nacht wakker hield. Het raam dicht mocht niet baten. Bovendien troffen we het niet met onze medegasten, die om 2 uur snachts met een hoop bombarie binnenkwamen en op normaal geluidsniveau verder spraken, maar wat door het gebrek aan geluidsisolatie klonk alsof ze aan je oor stonden. Ik heb veel gereisd en ook in budgetlocaties, maar dit nog niet meegemaakt. Ik snap dat je van een budgetkamer niet teveel verwachten kunt, maar deze kamers kunnen niet fatsoenlijk aan mensen die betalen verhuurd worden. Vervolgens werd aan de balie bij uitchecken de vraag of we een goed verblijf hadden gehad vakkundig gemeden en toen ik de geluidsoverlast aankaartte op eigen initiatief, werd me gemeld dat ik dan maar naar beneden had moeten bellen. Dat lijkt me lastig zonder telefoon op de kamer en vind ik niet de juiste respons van een receptie die ons van 0 informatie had voorzien bij aankomst, dus dit konden wij onmogelijk weten. Een zeer onprettige en ongastvrije ervaring.

Excuses en een gepaste compensatie voor een nacht niet slapen (achteraf hadden we spijt dat we niet gewoon midden in de nacht naar huis vertrokken zijn), zouden op zijn plaats zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EMeijb