Klacht: Geluidsoverlast

op 18 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nadat ik met mijn dochter van 4 jaar vriendelijk ben ontvangen en op onze kamer aankwam, hoorde ik direct een hard brommend geluid. Bij het openen van de balkondeuren werd deze herrie alleen maar nog meer versterkt. De kamer bleek naast iets van een grote ventilatiebuis te zijn.
Direct heb ik de receptie gebeld en zonder probleem kregen wij een andere kamer. Echter, deze was gelegen schuin onder de vorige. Net zoveel herrie dus. Mijn dochter en ik weer naar de receptie terug met onze koffers en nogmaals kregen wij een nieuwe kamersleutel…….naast de eerste kamer!!! Voor de derde keer belde ik de receptie, maar de vriendelijke medewerker kon niets anders voor ons betekenen. Wel verzekerde hij ons, dat dit geluid om uiterlijk 22:00 uur zou stoppen.

Het is nu 02:00 uur. Lig hier wakker en word gek van de brommende herrie met balkondeur open, of dicht. Met deze dagen wil ik ook graag wat frisse lucht. En daarbij, zou je verwachten dat je hier, in deze bosrijke omgeving, voor de rust best een balkondeur open zou kunnen laten.

Aangezien mij werd verzekerd dat de ventilator om 22:00 uur zou stoppen en de medewerker aan de receptie niets anders voor ons kon doen, heb ik het toen bij gelaten. Maar ja, ik ga op dit tijdstip niet meer klagen bij de receptie. Er ligt een meisje van 4 jaar naast bij te slapen.

Haren die hier tegen kom tijdens het spelen met mijn dochter, daar kan ik wel tegen. Haren van een ander in de wasbak, kan ik ook wel tegen. Schimmelplekjes op de badkamer, ok.. de foto\’s die wat mooiers laten zien op de site, dan de kamer zoals hij is, was te verwachten.

Maar deze herrie, midden in de bossen, waardoor ik niet kan slapen. Nee, daar baal ik van…

Tevreden zou ik zijn, om mijn nachtrust een keer in te halen in een ander gedeelte van het hotel in alle rust.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneked