Klacht: Geleverde hor past toch niet!

op 26 september 2016 over Horrengigant.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na veel heen en weer gemail over een te bestellen hor. (of hij wel of niet zou passen). Toch besloten om voor mijn ouders 70+ een hor te bestellen. Gaat de raam helemaal niet dicht! Jawel meneer dat moet verstelbaar zijn. Mijn man werkt in de bouw en heeft er naar gekeken maar dit is echt niet mogelijk. Tot overmaat van ramp hebben we de woningbouw gevraagd om te komen kijken. Zij geven zelfs aan dat deze ramen niet te verstellen zijn. Horrengigant zou met een oplossing komen maar deze is er nu nog steeds niet. Het duurde al erg lang voordat de hor geleverd werd en dan heb ik deze ouder mensen nog eens 100 euro armer gemaakt terwijl de raam geheel open moet blijven staan. Diep triest!

Gewenste Oplossing:

Hor terug nemen.(verzendkosten willen wij dan nog wel betalen)
Of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horrengigant.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fransman