Klacht: Geleverde hanglamp voldoet niet aan de verwachtingen

[email protected] op 07 september 2021 over Mascot Online in de categorie Algemeen, Internetshops - Interieur

Ik bestel een hanglamp bij Mascot Online, Veluwezoom 32, Almer, bij hun afdeling Lifa Living. De bestelde hanglamp voldoet niet aan onze eisen en wij willen deze terugzenden. Ik schrijf een mail naar Mascot Online om te vragen hoe ik best deze lamp terugzend en zij het betaalde bedrag terug storten op mijn rekening. Ik krijg als antwoordt dat ik mijn mail moet zenden naar hun afdeling Lifa Living, deze zouden dan contact opnemen met mij.
Ik stuur deze mail naar hun afdeling maar deze wordt door hen niet beantwoord. Dus ik denk dat ze gewoon niet willen dat er iemand iets terugzend en zij het betaalde geld moeten terugstorten op de rekening van de klant.

De oplossing waarmee ik tevreden ben is, dat ik deze hanglamp terug kan zenden zonder dat het mij iets kost en het geld dat ik ervoor betaald heb terug op mijn rekening wordt gestort. De hanglamp zit nog in de originele verpakking en kan teruggestuurd worden zoals ik deze ontvangen heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mascot Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]