Klacht: Geleverde bril niet de juiste sterkte

op 22 maart 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

In februari een bril gekocht bij brillen24.nl. De bril werd binnen de termijn geleverd wat top is, maar ik kan de overkant van de straat er niet eens mee zien! Helemaal de verkeerde sterkte en ze leggen de schuld bij mij dat ik niet goed besteld heb. Heel veel heen en weer gemailt, zonder reaultaat. Emails worden nu genegeerd. Via facebook de klacht geplaatst en toen werd ik geblokkeerd(!!!!).

Ik raad iedereen aan dit bedrijf te ontwijken, want ze zullen je klachten niet serieus nemen en gaan er vandoor met je geld.

De bestelling betrof een bril met sterkte -3,25, maar kan er nog minder mee zien dan mijn huidige bril van -2,50.

Geld terug en ik wil dat dit vedrijf stopt met het oplichten van mensen. Er is een duidelijk patroon zichtbaar dat mensen opzettelijk worden genegeerd en het bedrijf niet wenst geld terug te geven.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Blackshadowman

3 maanden geleden - Via juridische weg stappen doorlopen om mijn geld terug te krijgen. Het juridisch team van het Europese consumentencentrum heeft contact met Brillen24 gehad. Dit bedrijf was al bekend bij het Europees consumentencentrum, want daar hebben ze regelmatig klachten over. Brillen24 zegt dat ik ze heb uitgescholden, waardoor het Europese consumentencentrum is afgehaakt. Brillen24 baseerd "uitschelden" op het feit dat ik op hun facebook pagina heb gereageerd dat ze oplichters zijn en mensen beter naar de lokale opticien kunnen gaan. Dit bericht hebben ze ook direct van de pagina op Facebook verwijderd, wat genoeg zegt over dit bedrijf. Verder hebben ze het Europese consumentencentrum een foto gestuurd van een bril op een apparaatje dat aangeeft dat de bril zogenaamd de juiste sterkte heeft. Verder heeft ook hier Brillen24 niet mee willen werken aan een oplossing. Via mijn creditcard maatschappij heb ik een verzoek tot retourneren van het betaalde bedrag ingediend. Het geld kreeg ik van de verzekering alvast terug, maar dit was nog geen waarborg dat ik dit geld mocht houden. De maatschappij zei binnen 6 maanden de hele zaak te gaan uitzoeken en dan zou ik meer horen. Het is nu pakweg 4 maanden geleden, dus met smart zit ik te wachten op een bevestiging dat de maatschappij mijn zaak heeft goedgekeurd en het geld terug heeft kunnen vorderen van deze oplichters. Ik raad ook iedereen aan geen zaken te doen met dit bedrijf, maar aan de hand van alle klachten hier op klacht.nl, heb ik zo een vaag vermoeden dat mensen dat idee zelf ook al hadden. De ervaringen die mensen met dit bedrijf hebben, wens ik niemand toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Blackshadowman