Klacht: gele stickeractie winkelcentrum Bloemendaal in Gouda

op 18 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

iedere keer als ik langs een kruidvat loop ga ik even naar binnen om te kijken of er leuke kleine cadeautjes voor school en voor mijn kleinkinderen.
Vandaag 18 augustus dus ook en ik zie een T-Rex doos van the Good Dinosaur met een gele sticker en mijn oudste kleinzoon van 2 en een half is daar gek op dus ik neem hem mee naar de kassa. Daar werd de korting er niet afgehaald dus ik vraag erom, er word een medewerkster bij geroepen en vraagt : “Was dat de enige doos met een sticker zeker?” Nee zeg ik . De medewerkster gaat kijken en komt even later terug met de mededeling dat het wel de enige doos was en dat klanten dat wel vaker proberen. Ik hoef de dino dan niet en begin aan mezelf te twijfelen als ik verder ga met winkelen. Maar terwijl ik aan het winkelen ben blijft het maar malen in mijn hoofd dat ik toch echt op de andere dozen ook gele stickers had gezien. Dus ging ik toch even terug om te kijken of ik me misschien toch vergist had. Weer in de winkel zie ik een andere mevrouw dozen dino’s in een winkelwagentje laden, dus ik zeg, : gaat u die kopen omdat er een gele sticker op zit? Want dat gaat bij de kassa niet werken”. De mevrouw zegt dat er toch echt gele stickers opzitten dus dat de korting eraf moet. Ik pak snel nog een doos met gele sticker en ga weer naar de kassa, waar weer tegen mij gezegd wordt dat er echt geen korting vanaf gaat. Ik breng de doos weer weg en daar staat de klant te discussieren met de medewerkster die ik de eerste keer ook had. Weer kwam zij met het verhaal dat klanten zelf stickers plakken maar doen ze dat dan op alle dozen? Ik ben iemand die snel dichtklapt en confrontaties uit de weg gaat dus ben maar snel de winkel uitgegaan terwijl de discussie met de klant en de medewerkster nog in volle gang was. Ben benieuwd of de klant gelijk heeft gekregen, mijn ervaring is nl dat mensen met een grote mond wel vaak hun zin krijgen. En ik baal van mezelf dat ik dat niet kan. Op weg naar huis werd ik steeds bozer, vooral ook omdat ik de eerste keer bij de kassa min of meer te horen kreeg dat ik zelf die sticker geplakt zou hebben, en er “gelogen” werd dat er maar 1 doos met een sticker was en ik gelijk aan mezelf ging twijfelen. Ik ga even niet meer naar het Kruidvat, ik heb er een erg bittere smaak in mijn mond aan overgehouden! Er werd overigens ook nog gezegd dat we anders morgen maar terug moesten komen als de filiaalmanager er was, als of dan de stickers er nog op zitten…….

Als ik die dino toch met korting kan kopen!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nelleke Ligthelm